EMPRENDEMENTO: Programa Finanzas para Mortais

O CIFP Politécnico de Santiago continúa a súa aposta polo emprendemento e a cultura financeira coa participación no programa EDUEMPRENDE: Finanzas para Mortais.

Os estudantes de 2º CS Laboratorio de Análise e de Control de Calidade (modular de tarde) tiveron a oportunidade de asistir ao taller "Inversións e iniciativa emprendedora", no marco da actividade de Finanzas para Mortais.

Juan J. Otero, formador do Banco Santander e responsábel do Centro de Grandes Empresas de Galicia, foi o encargado de impartir este obradoiro, poñendo toda a súa experiencia no sector das finanzas ao servizo do noso alumnado.

Data de celebración: 15 abril de 2024