Xornada da Igualdade na Formación Profesional

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional difundirá boas prácticas desenvolvidas polos Centros Integrados de Formación Profesional (CIFP) en materia de igualdade. A guía Prácticas para a igualdade de xénero na FP foi presentada hoxe na xornada Igualdade de xénero na Formación Profesional, que se desenvolveu no CIFP Politécnico de Santiago e estivo presidida pola conselleira, Carmen Pomar, acompañada pola secretaria xeral de Igualdade, Susana López Abella.

A continuación pode acceder á nova completa e a unhas fotografías da autoría de Paula Franco.

Fonte: Consellería de Educación