Sara Refojo: «Antes de facer as prácticas comecei a buscar unha empresa para traballar»

Sara Refojo ten unha historia de éxito nos últimos anos. Conseguiu no Politécnico de Santiago o título de técnica superior en Laboratorio de Análise e de Control de Calidade, e foi distinguida co premio extraordinario de Química de Formación Profesional. Hai dous anos que traballa en Aluminios Cortizo, en Padrón, o municipio onde reside, e agora está fixa no cadro de persoal desa empresa. «O ciclo no Politécnico dura dous anos. Antes de facer as prácticas comecei a buscar unha empresa para traballar. Cando entrei nesta empresa estaban facendo un laboratorio novo. Tiven inicialmente un contrato de prácticas, a formación que recibía valía para traballar nese laboratorio, e aí continuo agora», esclarece.

Sara matiza este éxito. Porque antes de Química estudou outro ciclo superior de FP, o de Delineación, no IES As Fontiñas. «Cando facía o bacharelato no IES Macías O Namorado tiña a idea de cursar a carreira de Arquitectura. E como iso esixía ter que ir fóra, e quería estar na casa, decidín facer Delineación. Cando acabei, estiven un ano sen traballar, foi cando escollín facer o ciclo de Química. Tamén pensei na posibilidade de Automoción, e non o fixen porque o meu pai insistiu en que non o vía como un bo traballo para min», afirma.

Fonte: Joel Gómez (La Voz de Galicia)
Fotografía: Sandra Alonso