Xornada de Portas Abertas

O colexio La Salle celebrou o venres as xornadas de orientación profesional e  feira de universidades para alumnado de bacharelato, e o xoves ten outras sesións para cuarto de ESO. E o Politécnico atraeu entre o luns e o venres a 526 estudantes e 35 docentes de 14 centros da cidade e municipios próximos (Catoira, Padrón, Rois, Vedra, Zas, Porto do Son, Val do Dubra, O Pino, Boiro e Muros) para mostrarlles os seus estudos, nunha semana de portas abertas.

Son estratexias diferentes co mesmo obxectivo: alentar opcións de futuro en universidades e na FP, para axudar a elixir a estudantes que van ter que decidirse proximamente.

Santiago Díaz, xefe da área de Administración e  Xestión do Politécnico, afirma que todos os anos convencen a parte deste alumnado visitante para que se matriculen no centro. « Ao  coñeceren  as  instalacións e  as posibilidades que abre a FP,  moitos  xa anímanse para  vir. Este ano  impactou  moito a  nova aula de impresión 3D,  pois nunca viran nada igual.  Tamén  lles  interesou especialmente a FP Dual, que se realiza non centro e  nunha empresa. Finsa,  unha dás empresas  coas que  máis  traballamos  neste ámbito,  enviou  unha representación para ver  tamén ou que se  fai», di. Alumnado de ciclos medios e superiores realizaron ensaios e experimentos en directo, e docentes do centro resolveron dúbidas. «Ou problema  é  non termos  máis  prazas para a demanda de  moitos ciclos», agrega Díaz.

Fonte: Joel Gómez (La Voz de Galicia)
Fotografía: Xoán A. Soler