A plataforma web Car Rescue na prensa

Despois da participación no evento Galiemprende, organizado pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, no marco da súa estratexia de fomento do Emprendemento, a prensa interesouse polo proxecto Car Rescue, de Emmanuel K. Yawson, emprendedor no viveiro do CIFP Politécnico de Santiago. Este proxecto pretende ofrecer un servizo que consiga unir, a través dunha plataforma web, a profesionais do sector do automóbil con posibles clientes que necesiten un servizo de reparación rápida a domicilio.

Fonte: El Correo Gallego (11/04/2016)

+ info na seguinte ligazón