Xornada Técnica

O pasado día 20, desenvolveuse esta xornada técnica no CIFP Politécnico de Santiago, á que asistiu o profesorado e o alumnado de 2º de Automatización e Robótica Industrial.

Esta xornada desenvolveuse grazas á importante colaboración da empresa ROBOTPLUS S.L. (Parcela nº 211 nave, planta 2ª departamento 26 36475 – O Porriño (Pontevedra) España): www.robotplus.es

Ponentes

• Aitor Fernández García. DESARROLLO DE NEGOCIO | BUSINESS DEVELOPMENT
    • Xan González. Técnico de Soporte en Robótica y Automatización

Contidos

• Presentación robot colaborativos.
    • Principais diferencias cos robots industriais
    • Casos de uso e principais sectores de instalación dos robots colaborativos. Vídeos demostrativos.
    • Introdución a programación co robot. Principais comandos e realización de exercicios prácticos por parte do alumnado.
    • Configuración das seguridades do Robot para traballar en modo colaborativo cos operarios en produción.
    • Conexión ó robot ás E/S do robot, dunha botoeira de control. Configuración e programación desta.
    • Uso do asistente de programación do robot. Realización de programa de palatalizado e uso do modo forza do robot colaborativo.
    • Accesorios UR+ do universo do robot Universal Robots, que permiten a sua aplicación de forma rápida e sinxela.

Notas de prensa

Preme sobre as seguinte ligazóns para acceder a esta nota de prensa en formato pdf e a unhas fotografías da xornada.