Charla de FINSA

Ciclos de Madeira e Moble

O mércores 27 de Novembro os alumnos dos ciclos de MADEIRA E MOBLE  tivemos unha charla da empresa FINSA sobre a CONSTRUCCIÓN INDUSTRIALIZADA CON MADEIRA impartida por Álvaro López da Oficina Técnica de Sistemas de Construción.

Esta Charla celebrouse  no IES Fontiñas, onde se imparten os ciclos da familia de Edificación e obra Civil. Faláronos dos novos materias de construccíon, destacando o  CLT, uns paneis de madeira contralaminada, que FINSA vai a empezar a fabricar e son o futuro das  vivendas de madeira.

Preme sobre a seguinte ligazón para acceder ao cartaz da actividade.